reklama

Otázka, ktorá mi zmenila život

Študovala som na univerzite, keď som spoznala momentálne už svojho manžela Mateja, ktorý mi položil zaujímavú otázku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Čo ťa v živote baví?“ Ja som ticho mlčala. Vôbec som to netušila a bolo mi z toho smutno. Táto zásadná chvíľa zmenila môj život. Začala som intenzívne hľadať a myslieť nato, čo by ma mohlo baviť. Oblak alkoholických výparov zrazu opadol a začala som čeliť krutej realite. Je to ako hľadať ihlu v kope sena. Prvé malé osvietenie ma naviedlo k písaniu básni. Zrazu ma kopla múza a básne sa zo mňa sypali. 

Múza
Prázdny riadok nudou zíva,
čaká, nespí, stále bdie. 

Kým navštívi ho tajná víla,
z ríše nekonečnej fantázie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už slávnosť sa chystá, vždy je iná, nie tá istá.
Čistý prázdny stôl zrazu prehýba sa, opäť novým svetom,
kde pešo, v spánku alebo letom,
nazrieš na svet z vtáčej výšky, na krásny raj,
kde dobrú noc dávajú líšky.

Netrvalo dlho a múza odišla. Nenechala žiaden list ani súradnice. Občas poslala malú dávku, to však nestačilo na upokojenie mojej duše. Stáva sa zo mňa detektív. Hľadám a pátram v každej myšlienke, v každej činnosti, ktorá by robila radosť mne a ostatným. Cez mraky sa prediera malé svetlo, ktoré ma vedieť k farbám, štetcom, uhlíku a papieru. Skúšam kresliť. Po krátkom čase zisťujem, že deti to vedia lepšie. Tak som sa rozhodla, že im nebudem robiť zlé meno. Čím viac skúšam a hľadám, tým viac vecí ma napadá, deň je pestrejší, spoznávam nových ľudí a otvárajú sa mi nové a zaujímavé príležitosti. Oprášila som starú vášeň pre bylinky. Keď som bola malá, rada som chodievala s babkou zbierať lipu. V rannom detstve som si vypestovala závislosť na mätovom čaji, ktorá trvá dodnes. Nakúpila som literatúru a pustila som sa do študovania. Otvoril sa mi pestrý svet bylín, ktoré nie len dobre chutia, ale aj liečia. Od vtedy poctivo zbieram všetko, čo je v mojom okolí a miešam zdravé a chutné čajíky. Ako si tak chodím a zbieram, všimla som si krásu zrejúcich klasov. Mala som pri sebe telefón, tak som sa rozhodla, že si tento okamih zvečním, aby som sa s ním mohla podeliť s ostatnými. Záber hneď zaujal, len mi nechceli uveriť, že to bolo odfotené telefónom. A tak sa pred 5 rokmi zapálila vášnivá iskra k fotografovaniu. Ako sa to vyvíjalo ďalej. Dozviete sa nabudúce. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje prvé fotografie urobené telefónom

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Tonka Smetanková

Tonka Smetanková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obdivovateľka jednoduchej a prirodzenej krásy, zbožňujem nečakané okamihy a dobrodružstvá všedných dní, milujem svoju rodinu, priateľov, zvieratá, dobrú hudbu, prírodu a každú sekundu na tomto svete. Rada nadväzujem a udržujem vzťahy s ľuďmi, ktorými sa vieme spoločne obohatiť. Mám rada náš chaotický svet a všetko pestré čo je v ňom. Vďaka tomu chaosu som sa dostala k úžasnej práci fotografky, ktorá mi umožňuje zachytiť všetku krásu, ktorá nás obklopuje. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu